Meestgestelde vragen
Hoe snel wordt mijn kaaskado verstuurd?

Kaaskado.nl streeft ernaar om de bestelling binnen 2 werkdagen, na ontvangst van de betaling te versturen. Wanneer er in het weekend een bestelling geplaatst wordt, verwerken wij deze op maandag.

Is kaaskado aansprakelijk als het adres foutief is ingegeven?

Kaaskado.nl is niet aansprakelijk voor eventuele schade die u mocht lijden doordat de bestelling is afgeleverd op een door u foutief opgegeven adres. Let op bij een afwijkend factuur- en afleveradres.

Kan ik altijd vertrouwen op de verzendtijd?

In principe wordt de verzendtijd altijd gehaald. Wel is het goed om te weten dat de verzendtijd een indicatie is en geen garantie. Ook transportbedrijven kunnen onverwacht vertraging oplopen.

Kan mijn kaaskado overal in NL bezorgd worden?

De bestelling kan op een huisadres binnen Nederland bezorgd worden. Het is niet mogelijk om uw bestelling bij Kaaskado.nl op te halen.

Wat gebeurd er met de kaas als deze verstuurd wordt op een warme zomerdag?

De kaas die kaaskado.nl levert hoeft niet gekoeld vervoerd te worden. Bij alle kazen voldoet een verzenddoos. De vacuüm verpakte kaas kunnen tenminste 4 weken bewaard worden. Op een warme zomerdag kan het kaaspakket dus ook gewoon verstuurd worden.

Wordt mij kaaskado met de nationale feest- en gedenkdagen ook op tijd geleverd?

Met nationale feest- en gedenkdagen kunnen levertijden afwijken ten gevolge van de drukkere en afwijkende dienstregeling van PostNL. Denk hieraan bij de bestelling voor Pasen, Koningsdag, Bevrijdingsdag, Hemelvaart, Pinksteren, Vader- en Moederdag, Sinterklaas, Kerst en Oud &Nieuwjaar.

Zijn de artikelen altijd voorradig?

De meeste artikelen zijn vooradig. In enkele gevallen kan het zijn dat een artikel onverhoopt toch niet voorradig is. Dat komt doordat wij te maken hebben met kleinschalige lokale producenten. De levertijd wordt dan hooguit met 5 extra werkdagen verlengd, daarover nemen wij altijd contact op.