Algemene Voorwaarden
- De bestelling kan op een huisadres binnen Nederland bezorgd worden.
- Het is niet mogelijk om uw bestelling bij Kaaskado.nl op te halen.
- Kaaskado.nl besteedt het thuisbezorgen van de bestellingen uit aan PostNL.
- Voor 16:00 besteld en betaald is de volgende dag verzonden. Wanneer u in het weekend een bestelling plaatst, verwerken wij deze op maandag.
- De verzendtijd is een indicatie, geen garantie. Ook transportbedrijven kunnen onverwacht vertraging oplopen.
- Is een artikel onverhoopt niet voorradig? Dan wordt de levertijd hooguit met 5 extra werkdagen verlengd. U ontvangt bericht van ons, zodra een artikel niet binnen 8 werkdagen verzonden kan worden.
- Met nationale feest- en gedenkdagen kunnen levertijden afwijken ten gevolg van de dienstregeling van PostNL.
- Denk hieraan bij uw bestelling voor Pasen, Koningsdag, Bevrijdingsdag, Hemelvaart, Pinksteren, Vader- en Moederdag, Sinterklaas, Kerst en Oud &Nieuwjaar.
- Kaaskado.nl is niet aansprakelijk voor eventuele schade die u mocht lijden doordat de bestelling is afgeleverd op een door u foutief opgegeven adres.
- Let op bij een afwijkend factuur- en afleveradres.
- De kaas die kaaskado.nl levert hoeft niet gekoeld vervoerd te worden. Bij onze boeren kilootjes of pondjes en vacuüm verpakte kaas voldoet onze kartonnen verzenddoos. De vacuüm verpakte kaas kunt u ten minste 4 weken bewaren in de koelkast.
- Kaaskado is niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor het onjuist invullen van de leeftijd.
Bij Kaaskado.nl handelen we je bestelling met grootste zorg af, zodat jij of diegene die je gaat verrassen kan genieten van een geweldige kaas beleving. Heb je vragen? Bel dan naar 06-23179112 of mail naar info@kaaskado.nl
Bestelling niet naar wens verlopen?
Het kan onverhoopt voorkomen dat de verzending van je bestelling niet naar wens is verlopen. Indien een product beschadigd of niet met de gewenste kwaliteit is ontvangen, dan vernemen wij dat graag zo snel mogelijk. Stuur een mail met foto van het incourante product, uiterlijk binnen 48 uur na ontvangst van het pakket, naar info@kaaskado.nl en we gaan het voor je oplossen.
Retourneren
Uit hygiënische en voedselveiligheidsoverwegingen kunnen de voedingsproducten niet worden geretourneerd. Wanneer je bepaalde NON-FOOD producten bij nader inzien toch niet wilt hebben, kun je deze aan ons terugsturen. Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren. Wil je hier gebruik van maken dan kun je contact met ons opnemen via info@kaaskado.nl.
Na annulering heb je vervolgens 14 dagen de tijd om de producten retour te sturen. Doe dit zoveel mogelijk in de originele verpakking aan de afzender. Nadat de producten in de juiste staat door ons retour zijn ontvangen, zullen wij er zo spoedig mogelijk voor zorgen dat je het volledige orderbedrag inclusief de gemaakte verzendkosten van ons terug ontvangt.
NIX18
Als wij vermoeden dat door de aard van de bestelling, dat zou kunnen zijn door bijv. hoeveelheden of frequentie en dus gaan twijfelen over onrechtmatig gebruik door jongeren wij gerechtvaardigd zijn om contact op te nemen met de persoon die bestelt.